søndag 14. august 2011

Phillip i farta !

Idag kom Phillip (en blandingshund) på besøk. Han er så rolig og grei og veldig leken :-)

Det var sååå gøy å få hilse på ham ! Eneste jeg ikke likte var at han spiste opp noen av godbitene mine. Da følte jeg nesten at jeg måtte gi et lite "boff". Disse eierne mine må jo skjønne at det er MEG som skal ha godbiter ! Må visst fortsette treningen av eierne mine slik at de skjønner hvordan ting skal være....

Vi løp rundt og lekte leeenge. Jeg tror jeg "snublet" noen ganger i forfjamselsen. Håper ikke noen så det ? Fikk også lov til å "klatre på" ryggen til Phillip - tror han bare synes det var gøy :-)

Men av og til ble jeg litt feig (eller var det sliten ?? Husker ikke helt - eller vil ikke huske..), og da var det godt å trekke seg tilbake mellom beina på pappa....

Men så varte det ikke lenge til det var fullt kjør igjen. Hvile kan jeg gjøre når jeg blir gammel !!
Phillip elsker å bade, og når han fant stranda mi så var han ikke sen om å hoppe uti.
Forskrekket stod jeg igjen i vannkanten og så på "galningen". Han svømte til og med ut på dypet for å hente en pinne !

Jeg kunne ikke være dårligere, så jeg bet tenna sammen og ga meg til å vasse.
Heldigvis kastet ikke eierne mine pinner til meg, så jeg slapp å svømme - Puha !
Senere - når jeg var alene igjen - trente jeg litt på stranda sammen med mamma. Hun tok fenderen min (den jeg festet tauet i tidligere) og kastet den uti. Og DEN fenderen er jeg kjempeglad i, så da var jeg ikke snauere enn at jeg løp uti og hentet den igjen :-) Heldigvis hjalp bølgene meg å få den inn på grunna, så jeg slapp å svømme på dypet denne gangen.

Sportslig hilsen fra Citrix

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar