tirsdag 30. august 2011

Ferie og fritid

Illustrert Vitenskap bladet er (var)
jammen meg GØY.......
Nå er ferien over og hverdagen har innhentet oss. Er med på jobb for tiden, og jeg skjønner ikke helt hvorfor ikke JEG kan være med i IT diskusjonene ? Pappa synes visst jeg maser litt for mye iblandt, men jeg vil jo bare ha oppmerksomhet og vise hva jeg kan ! Men jeg må nok passe meg, for ellers får jeg vel ikke lov til å være med lengre. Da må jeg isåfall klare meg alene hjemme. Men hva gjør vel det? Bare jeg får tak i et Illustrert Vitenskaps blad så skal jeg nok klare meg :D
Jeg er jo stor nå - over 12 uker og veier 9 kg. 
En 3 måndere gammel Leonberger som var på kurs på Hove.
Han var jo bare nyyyydelig. Tro om vi skal bli kjærester ?
Mandag stakk vi ut på Hove igjen for å se om det var noe som trente og som hadde noen råd og tips til meg. Stoppet ved Arendal og Omegn Hundeklubb, og der fikk jeg først se en hund. Da boffet jeg av forskrekkelse. Men så fikk jeg se en til og enda en og enda en til. Det var haugevis av hunder i alle størrelser og fasonger der. Det var hvertfall 4 kurs som gikk samtidig. Jeg var ikke påmeldt, så jeg måtte sitte på sidelinja å se på. Det var forsåvidt helt ok. Kan jo ikke alltid få lov til å være med. Mamma har jo lært meg kommandoen "vent", så jeg la meg fint ned for å se etter noe jeg kunne lære.
I pausen oppdaget jeg en lekker Leonberger valp som jeg lekte med. Vi ble gode venner vi !


I helga var vi på ordentlig skaugtur. Da koste jeg meg - hoppet og spratt av ren glede. På turen kom vi over en gjeng kuer. De måtte studeres, for jeg hadde ikke sett sånne før. Jeg satt musestille og bare kikket. Det var greit når kuene var så langt borte, for da virket jeg så mye større enn dem :D
Tøff på avstand !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar