tirsdag 23. august 2011

"Onkel" Nikky, turer og litt til...

Uæhhhh ! Ikke nærmere nå.... !

"Piraten" har voknet til liv igjen.
Nå tenker jeg Nikky ble redd !! 
 
Du var nå ganske god da, Nikky !
Skal vi være bestete-bestevenner ?
Idag kom Nikky (hunden til pappa sin søster) for å hilse på meg. Han er av "god gammel årgang" - og snill som bare det. Jeg prøvde meg på å innby til leik både på den ene og andre måten. Nikky var interessert i meg - skulle bare mangle så lekker som jeg er :D Men han var også god og rolig, så da ble jeg ikke skremt (ja - jeg tødde hvertfall opp etter kort tid :D ). Tror ikke han kunne leke pirat, men jeg fikk hvertfall vist hva jeg kunne. Fikk også øvd litt mer på gjeting....
Du hadde ikke krøller slik som Molly (puddelen),
men det går sikkert an å gjete litt på deg likvel ?


Kom an da vel !! Lyst til å leke ??











Se hva jeg fant på tur i skogen !!
En kongle :D Ser du den ??

På tur til Slettheiene.
Her tok vi en pause i bakken og
delte nista (NAM !)
Vi har vært på flere turer i skogen i det siste. Det er deilig å løpe mellom trær og i høy lyng - mye bedre enn å gå tur langs veien! Og skogen byr jo på rene skattejakten ! Det er jo haugevis av pinner og kongler jeg kan leke med. Eierne mine forsøker også å gjemme seg av og til, men jeg finner de HVER gang. Ærlig talt - Hvor dum går det an å bli ?? Jeg har da luktesans !

Igår var jeg på tur på Hove igjen, og der traff jeg ei koselig dame fra Kristiansand som hadde deltatt på rekruttsamling i lydighet i helga. Hun hadde 2 herlige hunder (australian shepherd). Den ene var 4 år (Penny) og den andre 4 måneder (Milli fra kennel Blacktorn). Det var såååå gøy å leke med den andre valpen ! Og så traff jeg en annen valp også, og den skal jeg på kurs med i morgen. Skal bli gøy å treffe den igjen. Tro om den kjenner meg igjen ?
Har benket meg klar i kontorstolen og er klar for blogging !
Næmmen ??
Hva skjer med øret mitt ?
Har fått meg ordentlig kontorstol nå, for det synes jeg at jeg fortjener etter all blogginga. Det ble litt slitsomt å lengda å sitte på gulvet når jeg jobbet, for skjermen stod jo så høyt oppe.....

Det skjer forresten noe rart med ørene mine for tiden ? Jeg kjente meg selv nesten ikke igjen på bildet, for det ene øret står jo rett opp ?? Dette er noe som har skjedd meg både titt og ofte den siste uka med begge ørene (men ikke begge samtidig...). Mamma sier at det er sjarmerende, så da får jeg tro på det :D 
Ligger det til familien tro ?
Vil tilslutt si natta for nå er jeg trøtt.
Som dere ser så kan jeg virkelig slappe av når jeg må, og fanget til pappa er bare deilig....

Natta kos fra lille meg :-)

1 kommentar:

  1. Ja, disse ørene er et mysterium. Her har Flic sine ører mer eller mindre stått rett opp med en liten vipp på tuppen.. Nå derimot, ser de ut til å falle mer. Blir spennende å se når tannfellingen er over, å se hva resultatet av ørene blir ;)

    SvarSlett