tirsdag 20. september 2011

Hyttetur ER gøy !!!!

OK, nå er jeg overbevist - det FANTES pinner igjen på hyttetomta J
Ny hyttetur er gjennomført, og det var MYE gøyere denne gangen. Nå ble det både turer, pinner, god mat og godt selskap J  Dessuten var det SÅÅÅÅ mange fugler på fuglebrettet ! Og de var SÅÅÅÅ gøye å prøve å fange (til mamma og pappa sin store fortvilelse).
Dessuten fikk hesten være med på tur, så da hadde jeg lekekameraten klar til dyst også C
Livet er HERLIG !
Se hvilken skatt JEG fant !!    Wheeeeee.... !

Jeg fikk også hjulpet mamma og pappa med "voksen-saker" (muring) - Blandet de riktig mengde sement, sand og vann ? Og var vannet godt nok (måtte prøvesmake) ? Tok de riktige mål (prøvde flere ganger å stege over forskalinga for å sjekke) ? Passet på at de jobbet effektivt (vi måtte jo bli ferdig en gang) og at de fikk i seg nok mat (Jippi, jeg fikk litt godsaker jeg også). Og så passet jeg på bilen når det begynte å regne (kanskje jeg snart kan få sertifikat nå ?).
De snakket noe om en liten bod, men jeg tror vel kanskje det kan bli et lite hunde-slott av dette til slutt. Jeg har jo tross alt vært med på jobben, og da må jeg jo få litt lønn for strevet ? Eller ???

1 kommentar: