onsdag 6. juni 2012

Ett års bursdag !

Søndag 3.juni fylte jeg hele ETT ÅR ! Tenk at det er såååå lenge siden jeg kom til verden !! Jeg føler meg egentlig ganske ung til sinns selv om jeg også føler meg STOR. Det fikk jeg også bekreftet da jeg gikk på vekta her forleden. Hele 21,7 kg stoppet nåla på, og jeg er IKKE feit altså ! Utrolig at jeg er blitt så stor egentlig... for mamma Diva tror jeg veide rundt 15 kg og pappa Pyro rundt 22 kg... Må være alle musklene (?) mine som gjør utslaget ??

I og med at det var bursdagen min så begynte jeg å bla i gamle bilder og videoer. Var gøy med en liten mimrestund J Jeg kom til sørlandet 8 uker gammel, og innen jeg var fylt 11 uker hadde jeg lært meg MASSE ! Husker det ikke selv, men jeg ser det jo med mine egne øyne..... Bare snurr film så skal du også få se J
Forsinket bursdagsklem sendes på etterskudd til alle mine brødre og søstre rundt om i Norges land. Hipp hipp hurrrrrraaaaaaa for dere alle J

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar