lørdag 11. februar 2012

Ideell trening

I dag ble jeg med på butikken. Er litt langt å gå langs veien, så vi tok bilen. Fikk jeg lov til å passe på mens de andre var inne og handlet. Fikk ikke bilnøkkelen men…. Jeg passet hvertfall på at ingen tok bilen J
Mamma hadde handlet godbiter også, så vi tok liksågodt en treningsrunde på parkeringsplassen før vi reiste hjem igjen. Jeg fikk MASSE “gratis” forstyrrelser - Akkurat hva jeg trenger !!! Vi trente aller mest på å gå fot. Det var mange mennesker utenfor butikken som jeg kunne tenke meg å hilse nærmere på, og så var det jo alle disse forferdelige bilene da…. Men tror du ikke jeg fulgte pent etter mamma ?? Jo da, gikk som en prinsesse JJJJJJJJJJ
Eneste gangen jeg mistet litt fokus var når det kom noen mennesker med en hund ut av en dør ved siden av butikken. Da dukket den derre busta opp på ryggen min igjen gitt…. Mamma insistrerte på å fortsette treninga, så det ble ikke noe hilsning på oss. Litt senere gikk vi forbi den samme døra igjen, og tror du ikke det var enda en hund der ?! Opp med busta og på med bromminga - igjen. Denne gangen fikk jeg lov til å hilse. “Jepps – I’m coming !!”, sa jeg og spurtet bort. Jeg var så opptatt at jeg ikke så at mamma smilte fra øre til øre… Når jeg var helt inntil den andre hunden, oppdaget jeg at det var en glassdør…. Det var ingen hund - jeg hadde kun sett speilbilde av meg selv. NEI, så FLAUT !!

I går kom Odin på besøk, og da koste vi oss MASSE i snøen i hagen – like ivrige begge to J Legger ved noen bilder så dere ser hvor gøy vi hadde det J
Litt kontrollert hilsning med Odin i bånd først....
Så starter løpinga - og VI to klarer å holde ut LEEEENGE kan du tro !!
Vi er høyt....
....og lavt
...inntil vi bare MÅ ta en pust i bakken.
"Mamma: Ikke forstyrr oss NÅ da...."
Å ja - du lever ennå ja ? Men hva er det hvite i fjeset ditt ?
NÅ tar jeg sjansen.... Se opp - her kommer jeg !!

Dette kaller jeg EKTE bakholds angrep !!


Men Odin tar det meste med et smil
og er med ett klar til ny leik.

Got you !!!


Ny runde ! Førstemann ??
 



Hjeeeeeelp !!!!

Interessant spor.... Hva leder dette frem til tro ?
Kjempegøy ! Nå fortjener vi en liten hvil i en god og varm stue... Sees igjen snart !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar