søndag 31. juli 2011

Tøffen

Idag kom Birk (labrador) på besøk. Greit å snuse på ham når han står med rumpa til, men når han snudde seg var han litt mer skummel - enda så grei han er :-) Men vi ble da godt kjent etterhvert og vi løp rundt å lekte og koste oss på gresset sammen med gutta :-)
Har lært en ting til idag. Med unger og voksne som vasset på stranda og Birk som svømte etter pinner; ja da klarte jeg ikke å la være. Jeg kastet meg uti jeg også! Og vet dere hva? Jeg KUNNE svømme :-) Fliiiinke jeg !!!

Vi testet også båtlivet idag. Det er helt utrolig hvor trygg jeg føler meg i alt jeg gjør (det sier hvertfall mamma og pappa). Det gikk greit med båttur også. Jeg holdt nesten på å sovne på dørken. Det er ikke den ting jeg ikke kan..... :-) Gooooode meg :-)
Det får være nok for idag. Koooz fra trygge gode Citrix :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar