søndag 14. august 2011

Fest fest fest....

Igår var jeg på fest (!) sammen med 13 voksne, 11 barn, 2 hunder og en larve.
Larven oppdaget jeg mens jeg lekte støvsuger. Håpte egentlig at jeg skulle finne potetgull eller pølse under raidet, men larven var da fin den også.
Du verden hvor mye det er å forholde seg til på fest (pappa sa det var miljøtrening - hva mente han med det tro ?). Masse folk og ting som skjer rundt meg hele tida.
Noen av barna var så lave at jeg enkelt kunne hoppe opp og slikke dem i fjeset. Det var jo stas, men vet du hva som skjedde da ?? Jo jeg ble festet i tau til nærmeste tre ! Sett på makan !!! Frekkinger !!! Noen har ikke helt sansen for det som er gøy !
Menneskene fikk lov til å leke MANGE leiker.
Fotballspilling virket mest interessant. Men de hadde pil og bue skyting, øksespikring (slå ned en spiker med bladet på øksa) og luftgevær skyting også. Mamma trodde kanskje at jeg ville blitt redd for luftgeværet, men da kjenner hun ikke MEG !!! Akkurat det der tok jeg med knusende ro.

Odin var også med på fest, så vi fikk kost litt sammen.
Tatt på fersken:  Nabohunden Max har trengt seg inn på festen og jeg er allerede lagt i bakken !
Hjeeeeeelp ! Hva gjør jeg nå ???
Nabohunden Max stakk av hjemmenfra og kom ned til oss. Tror nok Max også hadde lyst til å være med på fest, men jeg jaga ham hjem igjen. Han hadde jo ikke fått invitasjon slik vi andre hadde....

Ble forferdelig sliten iløpet av kvelden og tok meg en laaaang skjønnhetslur før vi skulle hjem. Sov godt i hele natt også. Vanligvis pleier jeg å prøve å holde mamma og pappa våkne litt hver natt, men i natt klarte jeg det kun en gang. Var nok utslitt skal du se. Det tar på å være sosial på fest !

So long so good. Vi voffes senere !

2 kommentarer:

  1. Heihei! Så koselig å lese om Fuzzy, spesielt siden jeg aldri fikk møtt henne. Det høres ut som hun lever et herlig hundeliv. Frøya synes også denne klikkingen er litt merkelig, men det kommer både pølse og fiskekaker hvis man bare følger litt med og lærer reglene, så det er ganske gøy også :) Håper vi treffes engang! Hilsen Linda og Frøya

    SvarSlett
  2. Heisann. Gøy å se at du leser bloggen min :-)

    Det med klikking er bare gøy - da er det alltid noen godsaker på vei... Her forleden fikk jeg en leke av mamma. Når jeg tygde på et bestemt sted, kom det en pipelyd. Og vet du hva ? DA stoppet jeg opp å speidet etter godbiten. Men tror du det kom noen ? Det varte og rakk....
    Hmmmm - kan det være forskjell på lyder også da ??

    SvarSlett