tirsdag 19. juli 2011

Nedtelling

Nå har jeg begynt å trene på den lange turen til det blide sørlandet. Mamma visket meg i øret at det var laaaaangt å kjøre - hele 5 timer! Så nå har jeg begynt å trene på å kjøre bil. Jeg skal bli sååååå flink altså!!!  Jeg prøvde hvertfall å gjøre mitt ytterste for at det skulle gå bra og matmor Elisabeth sa jeg var kjempeflink! Det gjør et lite valpehjerte glad :-) Jeg ble SÅ stolt!
Her er jeg (til venstre) og bror Frekke Kvikk (til høyre)

I tilfelle bilen skulle svikte har jeg også trent på andre fremkostmidler. Hjem skal jeg jo :-)
Men jeg strever litt med å få dreisen på dette her ennå. Kanskje gutta hjemme kan lære meg mer?
Jeg skal nok klare det med glans bare jeg får tida på meg skal du se :-)
Her trener jeg (til venstre) og søster Freidig (til høyre). Greit å hjelpe hverandre litt...

Jeg venter spent og ser etter mine nye eiere hver dag.

Inntil videre legger jeg meg litt under bilen til matmor Elisabeth og tar en liten valpeblund. Da går tida fortere har jeg hørt... Sees snart !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar