mandag 23. januar 2012

Det var det jeg sa, mamma !!!

Nå har jeg endelig fått deg til å forstå..... Å hente apportbukken er jo MYYYYYE gøyere når jeg får lov til å leke som belønning etterpå !! Gud å go' e va ida !! Først på plass, så styrte av gårde og hente apportbukken og deretter tilbake som en virvelvind til mamma som hadde leika klar. Dette var interessant !!!

Nå har endelig snøen kommet til sørlandet også. Og den har vi undersøkt - selvfølgelig. Både med ski og uten. Jeg fant en apportbukk (les pinne) på en av turene. Problemet var bare at den var så fryktelig bred (?) og stien så smal.... og pappa fulgte ikke med... Jeg vil jo være FØRST, FØRST, FØRST  !!! Skjønner dere ???
Unna vei pappa !!! Drillpikene skal ALLTID først i toget ! Ser du ikke pinnen eller ???

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar